Cicciilias Innebandyblogg

Lördag


Arrrggh! Jag har försökt i en halvtimme att få det att snöa på bloggen men vill det fungera? NEJ! Snör det på bloggen? NEJ!! Jag fick det ju att fungera förra året så vad är felet nu då!?! Skit! Nu har jag suttit här i ca en timme till och nu fungerar det, äntligen! Blä och thank God for Google!

Men till något mycket trevligare, 21-1 i premiärmatchen i VM, riktigt härligt! Men Hagberg är i fjärde femman, say WHAT? Eller de kanske sparar honom till slutspelet? Men men, VM är igång och det känns bra! Imorgon väntar Australien, hoppas på samma målskörd som det var imorse... men att Hagberg och Sundstedt gör målen!

Ja kl 18.00 spelar två Caperiotäbyspelare match med det Polska landslaget, Mattias Mikulski och Gaicki! Lycka till där!
Gick bra för Polen och det finns massor att läsa om på Innebandymagazinets hemsida! Bara att klicka sig dit och börja läsa![Länk]

Och imorgon spelar Sverige som sagt, matchen börjar kl. 18.00(Svensktid), och den matchen kommer att sändas på liveTV. [Länk]

Hemmamatchen mot Dalen som skulle spelats den 13/2 är nu flyttad till den 14/2 kl. 19.15. Anledningen är att man ville ha den matchen som TV-match! Alltid lika roligt att Caperiotäby får tid att visa upp sig!  

Rickie Hyvärinen är utsedd till världens nästbästa spelare, riktigt roligt! Ja han förtjänar den där andraplatsen, minst, hade inte blivit förvånad om har hede blivit utsedd till "bäst i världen"!

Känns som att jag har en grov s.k blogg-torka, vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Förslag?



Fy vad det är vackert här nere i Stockholm! All snö och frost är helt underbart underbart! Massor av pudersnö! 

Uppdaterar lite senare!

Ha det bättre än bäst! // Cicciilia!

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: MK

Urwäder tillbaka? Spelade senast enligt hemsidan, har du någon koll?

2010-12-09 @ 15:19:05
Skrivet av: Cicciilia

Hej! Jag vet faktiskt inte säkert, tyvärr. Men de har ju tagit bort honom från "utlåndad" listan i trupp-fliken på deras hemsida! Bara att hoppas på det! Ha det bra!

2010-12-10 @ 15:25:42
URL: http://cicciilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback