Cicciilias Innebandyblogg

Balrog-Caperiotäby DM-final


Det blev ett misslyckande i Eriksdalshallen vilket gjorde denna dag ännu värre. Började med att när vi kom ner i t-banan påväg mot hallen stod det -Tunnelbanan är avstängd mellan stadion och gamla stan. Med andra ord betyder det, du kommer ingenstans. Så vi var tvungna att ta bussen istället, 1 timme och 20 minuter tog det att ta sig från Tekniska till Skanstull, lagom trevlig när man tillslut kom till hallen, trött och hungrig, haha.

Matchen i sig var väl ingen kvalitéts match direkt, kändes lite försäsongsmatch över det hela, många skador, Caperiotäby kändes ibland som att de trodde att matchen skulle gå lekande lätt, dock blev det ett par snygga mål, Sundstedt gjorde ett typiskt a la Sundstedt mål, har man sett ett sånt vet man vad jag pratar om, men det är lika snyggt varje gång, borde satsa mer på såna mål. Dalbjer försökte på bakom-ryggen-skottet som han satte en straff på mot Storvreta i slutspelet, dock igår utan resultat. Ja det blev tillslut ett extremt irriterande slutresultat, 6-5, Balrog lede inte en enda gång i matchen förutom den sista minuten av matchen, förargligt...innebandy.

Niclas Eriksson var kapten igårkväll!

Micke Karlsson spelade igen, förstår att han inte klarade av att sluta, vem vill avsluta sin karriär på det där sättet, med tjafs och bråk?

Och i måndags så kom jag på att det är ju måndag dvs innebandy på TVn, så jag gjorde te, hade tagit ut en kanelbulle ur frysen och när jag sett mig perfekt i soffan och kanalen ställs in så var det fotboll på TVn, FOTBOLL?! På en måndag kl 19.00? Sen tändes en glödlampa i huvudet och jag insåg att det var landslagsuppehåll i helgen, vilken besvikelse det blev! Jaja man kan inte få allt!

   
   

Mot gurkorna!

Ha det bättre än bäst! // Cicciilia<3

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback