Cicciilias Innebandyblogg

Skador suger


Hej! Har precis kommit in från backen med ett tjockt pudersnöstäcke på, helt jäkla underbart var det, vilken känsla man får när man står på toppen och man är helt ensam och först i backen! Inte så kallt idag iallafall, bra 16 minus, alldeles lagom!

Åh, de har lagt upp tre klipp från matchen mot Sirius på Caperiotäbys hemsida. Kul att jag fick se lite iallafall, tack Caperiotäby. Snygga mål med ett härligt passningsspel av det jag såg iallafall!

Grämer mig över att jag inte fick se Martin Carlssons första 60 minuters match i SSL, blä!

Stackars Danne! Skit! rent ut sagt! Hoppas att uppehållet hjälper honom att bli pigg och kry till slutspelet, han behövs! Blä för skador!

Falun vann i SD mot AIK, lycka! 

Om Storvreta förlorar den 10/1 mot Helsingborg behåller Caperiotäby sin ledning i serien, nu leder vi men en match mer spelad än Storvreta! 

   
Snö, syster yster mellan och norrlandsskog!

Nu är det dags att dra på sig snowboard byxorna igen och ge sig ut i backen! Ha det bäst! // Cicciilia<3

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback