Cicciilias Innebandyblogg

Slutspel!?


När jag är här uppe i Härjedalen känns allt så bra, man lämnar allt crap hemma och man lever i en fin liten Narnia-bubbla, jag absolut älskar att vara här uppe.

   

Så Kanebjörk fick till slut plats i truppen, hade dock behållt de två som tackat nej till Finnkampen som spelas i helgen, men han är definitivt bättre än ingenting och många andra. 

På (9/2)tisdag spelar Caperiotäby DM-final i Eriksdalshallen, vore kul att åka dit (Haha nu när vi vet hur vi ska hitta dit, eller hur Helena!?Haha Höger eller vänster??? Blunda och välj!). Finalen spelas mot Balrog, Balrog verkar ha en flytperiod nu men en förlust för Caperiotäby är förhoppningsvis långt borta, man säga att en förlust skulle kunna kallas "ett misslyckande". Som sagt 9/2 i Eriksdalshallen klockan 20.30 börjar herrfinalen och det är fri entre! 

Har slagit mig att det endast är två ynka hemma matcher kvar innan slutspelet börjar! Shit, det har nästan gått en hel säsong...igen! Nästsista seriematchen är mot ärkerivalen och nuvarande svenskamästarna AIK, blir alltid underbara matcher dem imellan. Den matchen spelas torsdag 18/2 kl.19.00 i den gröna och älskade Tibblehallen, börjar redan skaka i benen! Haha!

Ja nu blev det tomt i huvudet verkar det som! Ha det bättre än bäst! // Cicciilia<3

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback