Cicciilias Innebandyblogg

Onsdag


Hej! Jag är så nervös för imorgon, jag menar jag vill så gärna att Caperiotäby ska vinna, gyllene läge att ta tag i serieledningen!

Herregud va bra skrivet, helt underbart! [Här har Limmet skrivit]

Jihde har skivit en krönika! [Här]

Ja de närmsta dygnet är vädigt planerat har jag insett, nu är det ju curling och störtlopp, sen tänkte jag faktiskt gå och sova en stund så jag kommer upp till ishockeyn inatt. Efter det blir det sova igen, skola till 15...sen dötid till 19.00, så jag har en del att göra!

Nej!! Anja åkte ur! Nej stackarn! 

Nu är det dags att pricka av på listan! Ses imorgon i Tibbehallen, den ska bli full! 

Ha det bra! // Cicciilia<3

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback