Cicciilias Innebandyblogg

Storm


Hej, det är nämnligen snöstorm här uppe i Tänndalen, det är blåst på 31m/s uppe på toppen så de vill inte släpa upp någon i någon lift, vilket låter mycket klokt, därför är jag här och skriver istället!

Åh nej... Hyvärinen har tydligen också tackat nej till landslaget, gissa anledningen.....rätt svar är överaskande...*trummvirvel...SKADA. Va är det här? Hur många skador är det i innebandyvärlden? Helt galet!

Åh nej ännu mer. 6 backar, 6 BACKAR saknades i förra matchen!?!?! Det här är bara helt tokigt! Jag är chockad... det är ju bara be till innebandyns högre makter och hoppas allt och alla blir friska, det här håller inte! Som förstärkning kommer iallafall Lundmark tillbaka, mycket rutin är det Caperiotäby får! Och tillråga på alla skador har Rappel fått sitt straff för det han gjorde, var det nere i Warberg? Han får iallafall sammanlagt fyra matchers avstängning men har redan avtjänat en, three more to go! Tycker att straffet är lite väl hårt, känns väldigt överdrivet alltihoppa...men men.

Aftonbladet: Rappels version
Aftonbladet: Kimmos version
Innebandymagazinet


Ja vad ska man göra nu då? Tror att jag ska gå ut och ta kort på backen! Ha det bäst! //Cicciilia<3

 
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback