Cicciilias Innebandyblogg

Friday


Fredag! Avklarat de två första dagarna på sista terminen...någonsin, underbart!

Igår blev det ingen resa till Botkyrkahallen, känns som att det är tar en evighet att ta sig från Täby till "Hallundacentrum", en evighet, hade hellre åkt till Uppsala 7 gånger om. Men men...blev en vinst iallafall med 6-10 och av vad jag läst verkade det som att det var en stabil match, ganska bra betyg hos IBM osv.

Johan Edlund gjorde igår 3+1 p och hoppade upp på topp 10 i poängligan. Hagbergs och Hyvärinens placeringar är fortfarande de samma. 

På söndag är det topp match i Tibblehallen, Caperiotäby möter ju tabelltvåan Storvreta som har 2 poäng mer är Caperiotäby, dock med en match mer spelad. Förra matchen som spelades mellan dem hade inte Caperiotäby sin bästa dag och förlorade i TV med 11-4, blä, men gångerna innan det vann Caperiotäby båda seriematcherna med 5-1 borta respektive 8-6 hemma...så spännade kommer det att bli!

Idag börjar Let´s Dance...:D

Krönika av Agustsson. Ja jag vet att jag är lite seg på att länka.

Caperiotäby-Storvreta, söndag, 19.00...nej...17.00 menar jag ju, i Tibblehallen, ses!

Ha det bättre än bäst! // Cicciilia<3


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback