Cicciilias Innebandyblogg

Långt långt borta


Hej! Det är match i Tibblehallen idag...nu och jag är 58 mil (ca 7 timmar) där ifrån, det är så att jag är på skidsemester med familjen i Tänndalen, skönt att imorgon bitti känna snö under brädan igen, underbart! Dock är jobbigt att inte kunna se matchen, frågade pappa om vi inte kunde åka lite senare, typ efter match, svaret blev: fet nej! Jaja... har tjänat in på massor av borta matcher så jag skulle kunna missa en match med gott samvete! Har dock direkt kontakt med Helena så jag har ändå lite koll, men inte tillräckligt enligt mig, sånt är livet! 6-2 efter två perioder.

Matchen borde vara slut om 26 minuter "riktiga" minuter....!!!!

Okej, nu är det dags för middag! Håller tummarna för Caperiotäby! Ha det bättre än bäst! // Frusen Cicciilia! 

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Pab

Hur kan du åka iväg!! och låta mig vara kvar!

Fanny är inte heller här idag så jag får göra allt jobb på his och sam själv!! ;D



Hoppas du har det uinderbart,

Kram

//Din avundsjuka vän.

2010-02-01 @ 12:52:35
URL: http://prinsessanavburundi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback