Cicciilias Innebandyblogg

Ett helt år har gått


Hej! Idag är det exakt ett år sedan jag startade bloggen så jag känner mig manad att skriva något. Har idag sett Alice i Underlandet med min underbara vän Mika, vi har faktiskt planerat att se den här i typ ett halvår så kul att äntligen få se den! Filmen var jättebra, verkligen verkligen sevärd och helt underbar, känns verkligen så verklig! Känns som att den världen faktiskt finns någonstans bara att vi inte hittat den än!

Ja bloggen är nog något av det bästa jag gjort så tack Helena som var på mig och sa att jag borde starta en. Ja bloggen har ju blivit som ett bra sätt att uttrycka det jag känner och behandla det som hänt och är, har inte stött på någonting negativt med bloggen så jag är jätteglad över att jag har den och tror att den kommer leva många år framåt om inte något drastiskt skulle hända dvs. Annars är det 365 dagar kvar tills bloggen fyller två år! 

Känns så otroligt bra att titta på tabeller nu, både serietabellen och poängliga tabellen, fint ser det ut uppe på toppen! Men jag är så galet orolig inför slutspelet, hur ska det gå, vilka kommer vi möta i kvarten och så väl semin, blir Caperiotäby utslagna i kvarten...igen? Ja om tabellen inte ändrar sig efter nästa match kommer Caperiotäby att ha Balrog, Falun ,Helsingborg och Dalen att välja mellan, hm... pest, kolera, svinkoppor och Spanska sjukan. Bara att välja och vraka! Jag menar Balrog vill inte jag att de ska välja med tanke på fjol året och i år, DM-finalen, det går emot förnuftet. Men hur kul är det att åka till Helsingborg eller Umeå då, trots att statistiken talar för Caperiotäby? Inte så jätte, troligtvis. Och då återstår Falun, luriga Falun som var millimeter från att slå ut självaste Warberg förra året! Det valet vore inte så kul heller så jag är överlycklig över att jag inte behöver besluta någonting! Men om jag skulle välja ligger det ju mellan Balrog och Falun, mot Balrog har Caperiotäby haft "bra" vinster, 10-3 hemma och 6-10 borta men åandra sidan vann ju Balrog mot Caperiotäby i den förbannade DM-finalen. Falun då, 11-4 hemma men borta matchen var det på håret att Capeirotäby fick med sig tre poäng hem, 7-8, Caperiotäby låg även under i de två första perioderna, visst tog de igen sig men nästa gång kanske de inte gör det! Nej jag tror att man ska ta Balrog så att man får ut lite extra energi ur att det blev som det blev förra året, hämndlystenhet, om det nu finns ett sådant ord. Jaja nog om detta, som sagt det är inte jag som måste göra beslutet!

På söndag är det innebandy på TVn då TV4Sport sänder matchen mellan Falun och Tyresö/Trollbäcken och sedan när seriens topp fyra väljer motstånd inför kvartsfinalerna! Sändningen börjar kl. 14.15 på söndagen den 7/3!

Nu tänkte iallafall jag gå och lägga mig! Ha det bättre än bäst! Varväl för nu! // Cicciilia<3

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Bergo

Var är tårtan du lovade mig då? ;)

2010-03-05 @ 12:42:36
URL: http://bestofb.blogg.se/
Skrivet av: Cicciilia

Det blev lax för mig istället! Får äta tårta någon annan dag så får vi fira då istället!:D

2010-03-05 @ 13:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback