Cicciilias Innebandyblogg

Semifinal


Hejsan! Då var det klart, Caperiotäby möter AIK i semifinalen! Inte speciellt oväntat dock. Och hur detta ska sluta vet nog inte ens stjärnorna!

Caperiotäby - AIK
Storvreta - Warberg


Vilken stämning det var i Solnahallen, inte för att AIK "supportrarna" tillförde speciellt mycket men Faluns klack var ju helt underbar, var igång i alla 60 minuterna som passerade, som sagt, underbart. Och att när slutsignalen lät och Faluspelarna började se sorgsna ut ställer sig hela Faluklacken upp och ropar "Vi älskar Falun!", naw det är så fint! Satt på kanten av Faluklacken idag, ville inte riskera att det skulle hoppa ur en några grodor och uppröra AIK "publiken" då jag idag stöttade Falun. Kände mig dock lite skenhelig idag, ville ju att Falun skulle vinna så att Caperiotäby skulle få lite lättare motstånd. Men jag ville ju också att de skulle vinnan då jag har ju lite rötter där i krokarna.

Dalmål är något av det underbaraste jag vet, den får mig att känna mig så himla...hemma.

Jaha då var det semifinalsmatch på måndag, helt sjukt att det är dags att plocka ut de starkaste för att sedan spela i Globen!

Caperiotäby - AIK, semifinal 1, kl 19.00 i Tibblehallen, shit va spännande! Matchen sänds även på TV4Sport om man inte ha chans att komma! Boka biljetter gör man på Caperiotäbys hemsida! 

Nej men då så, ha det bäst! God natt! // Cicciilia<3

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback