Cicciilias Innebandyblogg

Solnahallen på fredag


Helt ofattbart att de sände Storvreta-Dalen istället för Falun-AIK, hel ofattbart, tackade Falun nej, dags att muta dem, om inte det funkat, tvinga dem haha. Nej men allvarligt, Storvreta-Dalen är som allsvenskan, AIK-Falun som La liga! Falun vann så det blir en resa till solnahallen på fredag, kommer att bli otroligt spännande, kan inte bli annat! Dags att boka biljett!

Och köpa semi-kort!

Storvreta blev idag klara för semi-finalsspel, så det kommer nog bli så att Caperiotäby kommer att möta den som går vidare i AIK-Falun serien och Storvreta-Warberg får ta kol på varandra, ojoj vad det kommer att bli spännande!

Har suttit och tittat på Tv-matchen och när den var slut slängde jag mig på datorn för att kolla på LiveMatch, skulle fått fyrkantiga ögon om jag inte gått på matchen på fredag! Den matchen börjar 19.15, sänds även på TV4Sport! 

Nej nu ska jag ladda inför tisdagens lektioner! Ha det bäst! Och avslutningsvis, Tack Falun! // Cicciilia<3

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback