Cicciilias Innebandyblogg

23-03-2010


Hejsan, de ska tydligen börja rada upp de nominerade till Åretsspelare imorgon på innebandy.se så jag tänkte säga vilka jag tror kommer att vara med i den kampen, och vilka jag vill ha med!

Rickie Hyvärinen
Mika Kohonen
Kimmo Eskelinen
Andreas Ackevi
Rasmus Enström
Juha Kivilehto
Kim Nilsson
K-J Nilsson
Peter Boden
Rasmus Sundstedt

De står utan inbördes ordning föresten. Men jag skulle vilja ha in flera som till expempel Stenberg, Mattson, bröderna Talme, men se dessa översta som första handsval!

Ja för mig finns det bara en vinnare och det är Andreas Ackevi, utan att ens tveka skulle jag välja honom! Tyckte att hela Caperiotäby var jättebra förra året men i år har Ackevi gjort att fjolårets trupp inte skulle ha en chans emot den nya truppen, som sagt tycker att han är den enda vinnaren! Har haft en helt otrolig betydelse för Caperiotäby och jag hoppas att han stannar länge, länge, länge i Caperiotäby!

Beställt biljetter till kvarten på fredag, check.
Beställa Semi-kort, check.
Vika tvätten,...inte check...

Åh nej, nu missade jag Desperete Housewifes igen, fasiken!

Ha det bäst! // Cicciilia<3

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback