Cicciilias Innebandyblogg

Sommar?


Känns helt sjukt att det snart är sommar, tycker det känns som oktober... men som tur är så är det maj!

Jaha...herr Hedengran fortsätter spela med nr 12 på ryggen nästa säsong, fast i en vit tröja istället för röd. 

Jag undrar verkligen hur alla lag kommer se ut när Silly Season är över, spelare hoppar kors och tvärs!

Ja Ramsin och Dalbjer skulle tydligen till Canada Cup och spela men kom inte iväg. Ackevi däremot kom iväg och vann, såklart! Och blev turneringens MVP, såklart! Blev lite osäker när det stod Ackervi på Innebandymagazinet, fanns tre alternativ, antingen var det någon annan som hette just Ackervi eller så hade de stavat fel, eller så heter han Ackervi och jag stavat fel hela säsongen. Löste sig dock när jag såg bilden och gick in på var enda hemsida och såg att det överallt stod Ackevi.

Caperiotäby ska ha sin försäsong i Smögen och Båstad! [Här] Caperiotäbys säsong 2010/2011 börjar den 25/5, alltså idag!

Hoppas på att Gafvelin kommer till Caperiotäby, båda två alltså!
Uppdatering: Fan!!!!

   

Ja om vi inte hörs kan ni ju alltid kika in min twitter, uppdaterar oftare där än här nu under sommaren! http://twitter.com/cicciilia

Jag har väl glömt någonting som vanligt! Ha det bättre än bäst! // Cicciilia<3

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback