Cicciilias Innebandyblogg

Det anonyma inlägget


Hej,

imorgon är det match! Jippi!!! Men det är ju en match om ca. en halv timme, tjugo minuter, tio minuter(Det har seriöist tagit mig en hlav timme att skriva detta inlägg, sego?!) dvs att transferfönstret stänger inne på Drömfemman så har nu gjort en ny femma, sexa?!

Målvakt: Ramsin(Caperiotäby)

Backar: Larsson "Bult"(Warberg) och Björk(Falun)

Forward: Brännberg(Pixbo), Hagberg(Caperiotäby) och Sundstedt(Caperiotäby)

Var jobbigt att med Brännberg där, satt och valde mellan honom och Svensson. Sen tänkte jag att jag kan ju ta bort Hagberg eller Sundstedt och sätta in Svensson där...men nej det kan jag inte insåg jag. Sundstedt har ju gjort fler poäng så jag tar bort Hagberg tänkte jag men både hjärnan och känslona sa nej. Så behåller mina forward sen förra omgången. Plus att Hagberg kommer att producera imorgon, I can feel it!

Nöjd med Bult sedan förra gången, (Har dock inte fått poäng för hans mål än) och sedan möter Falun Mora. Skulle verkligen vilja åka upp och titta på den matchen men den är samtidigt som Caperiotäby-matchen, går fettbort. Men alltså Björk kommer lyckas imorgon!



Ha det bättre än bäst! // Cicciilia!
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback