Cicciilias Innebandyblogg

Första advent


Hej! Jaha, nu är det första advent, känns helt sjukt va tiden har gått fort! Allt julpyssel är framplockat, ljusstakar, tomtar, stjärnor! Ha snöat på bra här i Stockholm och det är så fint ute, jag älskar snö! Slog mig igår att julkalendern börjar på onsdag, undrar vad det blir detta år då? Kollade på svts hemsida, årets julkalender heter Hotell Gyllene Knorren, så här står det på Svts hemsida: Årets julkalender Hotell Gyllene Knorren handlar om familjen Rantanen som lämnar staden för landet och köper ett hotell. Fulla av drömmar om ett idylliskt liv intar de hotellet. Det är bara en hake. Hotellet har inga gäster, ingen mat, och visst spökar det i rum nummer 13?

Låter ju nästan spännande med tanke på de senaste supertråkiga kalenderna. Men för mig så är det en kalender som är mycket bättre än allihopa, Mysteriet på Greveholm! Är verkligen den absolut bästa julkalendern! Haha, kan fortfarande skratta åt den! Älskar deras skånska!  

Nåväl, slut snackat om julkalendrar.

Måste verkligen säga att StudioSweden var riktigt roliga att se på, jättebra intervjuer. Roligt att få någon form av inblick! Tackar! [Länk]

Sverige-Norge började väl inte så bra men åandra sidan är det ju nu man ska göra "misstagen", men Sverige vann ju tillslut iallafall! Kul att de spelare man hört verkar tycka att det är en riktigt bra grupp och bra sammanhållning, känns ju lovande nu när VM drar igång!

Ja, VM om mindre än en vecka, är faktiskt riktigt... förväntansfull, måste jag säga! Har en känsla av att det kommer bli en riktigt rolig tunering med mycket nya intryck och att fler länder börjar komma ikapp! Mycket underbara mål och intressant spel, nej jag är riktigt spänd faktiskt!



Ha det bättre än bäst! // Cicciilia!
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback