Cicciilias Innebandyblogg

Enjoy the silence


Förlåt, förlåt, förlåt för att jag inte skrivit något på en hel jäkla vecka, allt och inget händer samtidigt!

Ja förlust uppe i Umeå, tråkigt men ändå väntat.

Bra att Ingrid rapporterade iallafall, så man har någon aning om vad som hände där uppe! Enligt siffrorna måste försvarsspelet varit som bortblåst! 

Tycker att så fort Johansson är ute på planen så blir det utvissning, börjar bli någorlunda irriterande, stor skillnad på hårt och fult spel.

Filmning...Ackevi, varför?

Hur sämst är jag på Drömfemman på en skala ett till tio? Fick 15 poäng förra omgången... tror att jag ska sluta tänka, problemet kanske är att jag tänker för mycket, kan ju alltid hoppas!

Hm... tänkte lägga upp min nya trupp nu men sen ändrade jag mig, håller på den ett litet tag till!

Tråkigt med KJ Nilssons skada, skador är alltid tråkigt. Surt att bli skadad av en sarg av alla saker som finns i en hall, är dock en vanlig anledning till små skador.

Uppehåll för SSL, tråkigt men åandra sidan nödvändigt, vill inte se Finland ta guldet igen i vinter!

Tittade på betygen från matchen som spelades igår mot Tjeckien, måste varit en mycket mindre bra prestation. Sundstedt en 2:a och Hagberg en 1:a, de där siffrorna finns ju inte ens i deras register, de brukar ju alltid vara bra. Fortsätter det på detta visset blir det nog Finskt guld igen! En 1:a för Sundstedts prestation i matchen idag mot Schweiz????

Kan det inte vara match snart, börjar klia i kamera-fingret, vill fota, fota, fota!

Om ni tycket bloggen ser annorlunda ut är det för att jag har gjort hela bloggen bredare så jag ska kunna lägga upp större bilder (rent storleksmässigt, pixlar du vet), men om det är något som ser konstigt ut eller sitter "fel" i bloggen säg gärna till så jag kan fixa till det! Tänkte ladda upp bilderna i fullformat i stället för klickbara miniatyrer hedanefter! Tycker att det blev mycket bättre med denna bredd men får prova ett tag så för jag bestämma mig helt om jag ska behålla denna bredd!

Löv

Imorgon är det Sverige-Finland som gäller! Länk till Webb-TVn. Om länken inte fungerar så gå in på Innebandy.se och högt upp i högerspalt finns den där också!

Ha en fortsatt trevlig helg! // Cicciilia
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback