Cicciilias Innebandyblogg

Superhelg


Hej på er!

Vilken underbar idrottshelg det är, Ishockey, Sverige-Ryssland, Cupfinal mellan Hammarby och Helsingborg(TV4Sport kl 15.30), innebandy imorgon i Tibblehallen och sedan Milano-derbyt! Hoppas, hoppas, hoppas verkligen att Hammarbyvinner idag, vore riktigt nice! Och Caperiotäby. Linköping kommer nog bli intressant!

Förra omgången på drömfemman gick inte så bra(igen) men får hoppas att det går bättre med denna femma!

Målvakt: M. Rudeström(Dalen), Dalen möter Mora, tycker att det är förklaring nog.

Backar:
M. Samuelsson(Storvreta), Storvreta möter Balrog, Balrog gjorde förvisso det bra i sin förra match men Storvreta är en mycket bättre och kommer förhoppningsvis göra många mål. Samuelsson gör gärna några mål och assist!

M. Mikulski(Caperiotäby), möter som sagt Linköping, kan producera framåt och inga onödiga utvisningar på denna #23:a!

Forwards:
P. Hagberg(Caperiotäby), ligger på tionde plats i poängligan med 16 poäng, tror att han ev. kan vara lite trött efter förra helgen men det kommer inte bli något problem tror jag, kommer att producera ändå.

R. Sundstedt(Caperiotäby), hade en skithelg av betygen att döma men åandra sidan har han varit brilliant innan(18p, 12+6) så han är såklart med i min femma!

A. Ermling(Dalen), öste in poäng mot Caperiotäby, kan bara tänka mig hur det kommer att se ut mot Mora, slakt?!

Detta är min Drömfemma, wish me good luck!


Har köpt mig ett nytt objektiv till kameran, är hur glad som helst, ett billigt, platstigt, superbra objektiv sällan dessa beskrivningar går ihop. Är jättenöjd, dock låter AF som tusan men det kan jag leva med!
Canon 50mm f1.8 II

Nej det får räcka så för idag, ha det bra och ses imorgon kl 17.00 i Tibblehallen! // Cicciilia!

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Ingrid

Då vill det till att Rude står imorgon:)

Jag tycker det är SVÅRT med drömfemman, det vill sig inte riktigt för mig:)



Lycka till imorgon mot Linköping, tror inte det blir någon promenadseger. Har bara sett dem i en match iofs.

2010-11-13 @ 16:44:31
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Skrivet av: Robert

Vad skaffade du för objektiv om man får fråga?:)

2010-11-15 @ 22:48:44
URL: http://robertsinnebandy.blogg.se/
Skrivet av: Cicciilia

Robert, klart att du får fråga;)! Jag köpte en Canon 50mm f1.8 II, ett ljuskänsligt allround objektiv! Kostar strax över en tusenlapp, köpte mitt på NetonNet! Ha det bra!

2010-11-16 @ 14:30:47
URL: http://cicciilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback