Cicciilias Innebandyblogg

Argsinta bävrar i spelargången


Wow, förlust med 3-10...

Inte så mycket att diskutera eftersom jag inte var där men det var tydligen tumult i spelargången, ännu en gång. Andreas Johansson var tydligen inblandad(suprise?) och någon/ra Caperiotäby-spelare, jag kan ju spekulera om vilken/a argsint bäver det var, har fyra-fem kandidater, men det vore fruktansvärt osjyst att nämna ett namn och ev. anklaga en oskyldig.

[Länk], artikel i Dalademokraterna
[Länk], artikel i Expressen
[Länk], artikel i Expressen

Vet någon fler artiklar meddela gärna mig!

Sånt här ska såklart inte få hända, så gör något. Kanske ska göra som småbarnen, samling i varsitt sarg-hörn? Larvigt att man ens ska ha det här problemet...

Vet inte hur jag ska vissa hur emot detta jag är så jag säger bara, NEJ!

Någon har kommernterat artikel i dalatidningen och avslutade så här: Känns som omognaden i innebandyn bara blir större och större, snart är de lika barnsliga som hockeyspelare...

Haha, skit va jag skratta! Du som skrev denna kommentar, du har förlängt mitt liv!

Hade tydligen varit en riktig förlust a´la Caperiotäby, ahhhhha!

4 PP, 1 mål...oj!

Sitter nu och tittar på alla match-uppdaterigar. Kim Nilsson och Djurling, välkomna tillbaka, börjar äntligen känna igen er!

Okej, denna omgång:
Dalen-Sirius 8-2, rätt väntat
Falun-Caperiotäby 10-3, nej
Linköping-Mora 7-4, nja
Helsingborg-Storvreta 5-3,?
Balrog-Pixbo 8-7SD, Pixbos seger-svit över?
City-AIK 6-8, City 6 mål mot AIK, va?
Mais-Warberg 4-8, Mais, fyra mål?

Käpprätt uppochner! Är så jäkla glad att denna omgång är över! 9 omgångar över, 17 kvar!

Med tanke på hur intensivt denna säsong börjat kan man bara tänka sig hur slutspelet kommer att se ut!



Ha det bättre än bäst! // Cicciilia!
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback