Cicciilias Innebandyblogg

Ostbågar i tårtan


Goddagens!

Min syster fyller år idag så har nu svalt mitt kaffe men dagens roligaste var ändå att vi tydligen inte hade några ljus hemma. Har man inga ljus, vad gör man då? Jo man trycker ner ostbågar istället, de är ljusgula och man kan plocka bort dem lätt! Uppskattades av alla förutom min syster men man kan väl inte alltid lyckas med tårtor?

I Mitt-i tidningen Täby är det en intervju med Rasmus Sundstedt, alltid lika kul när innebandyn får ta plats. Och ja "komplett"är ordet!

Länk till tidningen, [Länk], intervjun finns på sidan 38!

Skrattade gott när jag läste Christian Wagneryds blogg, hade tydligen sprungit in i ett finsktberg och fått åka till akuten. Vad har vi lärt oss idag då, jo, spring inte in i Hyvärinen, det gör ont!;)

Match igår på TV:n och Brännberg gjorde mål! Jippi! Lite poäng på drömfemman iallafall!

Svenska landslaget ska ju ha träningar och match i Varberg denna vecka och Studio Warberg heter nu Studio Sweden där de ska ha lite intervjuer också vidare! Roligt! Länk till Studio Sweden!

Jaha det var allt för idag! Ha det bättre än bäst! // Cicciilia!
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback