Cicciilias Innebandyblogg

En vecka kvar


Hej,

satt och tittade på Sverige-Finland på datorn, ska man skratta eller gråta? Blir nog ett "Grattis till VM-guldet ,Finland" den 11 december! Inte så mycket att hänga granen. Men kanske blir det mycket bättre när KJ Nilsson är tillbaka, men som det såg ut idag var det ajöss med guldet.

Tur att man fick ställa in resan till Finland, åka dit för att fira ett silver, nja. Men tro inte att jag inte hoppas på ett mirakel.

Bara jag som tyckte att det var mycket tittande på boll istället för spelare?

Sundstedt gjorde iallafall mål i dagensmatch och Hagberg i matchen mot Schweiz!

Kanske ska kasta in Johan Edlund i landslagstruppen?

Såg inte vem det var som gjorde det men såg ut som någon försökte göra en Dalbjer(den underbara straffen) på ett frislag. Bakom ryggen. Missade men kul ändå!

Imorgon är det ingen TV-match, är inte förrän nästa måndag det sänds någon. Warberg-Falun, jämnt eller överlägsen seger för Warberg tror jag att det blir.

Hur går det med Sundbom? Någon som vet eller, hur går det med foten?

Vad har jag glömt?

Vass

Helt utanför innebandy rammen men Nada Surfs senaste album, If I had a Hi-fi är helt underbart, gamla låtar men bättre, nya kärleken heter Love and Anger.

Hm, blev ett ovanligt kort inlägg idag!

En vecka kvar sen är det match i Tibblehallen, jippie! Längtar! Ha det bäst! // Cicciilia!
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback