Cicciilias Innebandyblogg

Bitch Clap


Tjolahopp va det var längesen, eller ja det är ju inte så längesen egentligen med det känns otroligt längesen.

Jaha, Caperiotäby spelar nu 8-delsfinal i DM och vad gör jag, jo jag sitter hemma. Pallade verkligen inte att åka till Vaxholm, hade kanske funkat om matchen inte gick så pass sent och att man hade fått infon tidigare men det går nog bra ändå ska vi se.

Caperiotäby har inte match på typ hundra år känns det som, Dalen borta på söndag och sen två veckors väntan till hemmamatchen mot SSL-nykomlingarna Linköping(Hm.. iochmed detta uttalande kommer det nog gå rakt åt helskotta). Linköping har ju gjort det ganska bra än sålänge, ligger på en fjärdeplats i tabellen med 3V, 2O och en förlust. Vann mot Storvreta, men med Storvretas form just nu, är det verkligen en merit? Och sen kommer en ordentlig bitch clap tillbaka, ja just det, Storvreta vann mot Caperiotäby...

Calebsson är tydligen skadad och kommer inte vara med i EFT men kommer han att spela på söndag i matchen mot Falun? Behöver svar, Drömfemman står på spel!

Kan ju fortsätta på Drömfemman spåret, ligger här i spillror på golvet efter förra omgångens ras och jag måste säga att det är AIKs fel, jag tog bort Svensson (WIC) för jag skulle få plats med en AIKare för att AIK skulle mosa Mora och det skulle hagla poäng och sen gör de bara 5 mål?! Och nästa omgång(7) tycker jag inte att det finns någon "klar vinnare" i någon av matcherna så denna gång blir det värre än klurrigt!

Vad är det för fel på LiveMatch? Har ju inte fungerat på flera veckor ju, ap-irriterande!

Dm-matchen borde vara slut nu...'

Off topic, Hammarby slog ut Kalmar ur cupen (fotboll pratar vi nu). Mys i hjärtat och några glädje skutt!

Innebandy igen, Hammarby-Duvbo i DM-kvart...

Måste också hylla Norman i AIK för att ha kämpat sig tillbaka efter avslitet korsband, två gånger om. Häftigt!
Video och intervju finns på AIKs hemsida, AIK.se/innebandy.

Ja och Bollstanäs verkar ju ha det bra med ex-och utlånade Caperiospelare, Larsson, Berglund och Urwäder. De har tillsammans gjort 21mål av totalt 43 i Bollsanäsmål! Och Bollstanäs ligger även 1:a i Div. 2!

Såg att matchstarterna till matcherna som ska spelas på hovet(18/12) ligger mycket tidigare denna gång. Balrog-Caperiotäby börjar 13.15 och AIK-Storvreta 17.15. Tummen Upp!

Nej asså jag måste skaffa mig en antekningsbok där jag kan skriva ner alla funderingar som ploppar upp i hjärnan, har massor att skriva men nu när jag sitter här är det rätt så blankt!

Nepp, nu är det dags att börjar packa  ihop sitt pick o pack och slänga sig i sängen! Ha det bättre än bäst! // Cicciilia, med massor av c:n och i:n!

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Ingrid i Umeå

Drömfemman... haha, min tog 11 poäng. Riktigt, riktigt dåligt. Gå gärna med i min serie "omgång 7" http://dromfemman.se/serie.php?serie_id=122

På söndag... Dalen vs Caperiotäby, skall bli kul:)

2010-10-28 @ 08:50:50
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback