Cicciilias Innebandyblogg

Färgbomb


Hallu! Vilka underbara höstdagar det har varit, var tvungen att imorse gå ut och fota lite. Så fint med alla underbara färger på träden och det är mysvarmt i luften. Tror jag ska springa till Kahls innan matchen på söndag och köpa något gott te! 

Åh! Det är hemmapremiär på söndag och gissa vad Caperiotäby gjort, jo de har tagit ett superbra insiativ och bjuder alla medlemmar med familj på biljetter till matchen. Tummen upp!

Ja det kommer nog bli rätt intressant på söndag, Warberg har ju förlorat båda sina matcher (AIK och Pixbo) och Caperiotäby har väl inte övertygat supermycket, spelade ju bara bra sista fem minuterna i matchen mot Pixbo. Och sin se mellan  dessa lag har man de senase fyra matcherna vunnit varannan gång!

Vad är det för fel på LiveMatch, jag kommer verkligen inte in, så irriterande. Litar inte en sekund på de andra som har live-uppdatering, tyvärr.

Oj, lillebror Sirius vann mot Storvreta, häftigt.

Ok jag har gått med i Drömfemman och jag är så sjukt nervös...eller nervös och nervös, förväntansfull är nog det ord jag söker. Alla matcher blir ju lite mer spännande nu! [Länk till Drömfemman]

Om man beställer en matchtröja på Caperiotäbyhemsida, får man en ny eller gammal tröja då? Det är den stora frågan!

Alltså jag ver inte hur jag sa göra med alla bilder som jag laddar upp, brukar ju ladda upp klickbara miniatyrer när jag har många bilder, som tillexempel vid matcher. Men det är ju rätt mysigt med stora bilder direkt på bloggen. Men åandra sidan är min blogg rätt smal så bilderna kan max vara 520px bredda, när jag har miniatyrer kan jag ladda upp bilder i störreformat...hm, kanske ska göra bloggen bredare. Jag vet inte...jobbigt!

Och helt off topic, tittade på Idol och när Jay sjöng Wherever you will go...helt perfekt, jag menar en helt underbar låt som aldrig blir "old" och sen Jays gryma röst, herregud!



Nejmen det är väl bara att slänga kamerabatteriet i laddaren och så ses vi på söndag kl 17.00 i Tibblehallen!

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback