Cicciilias Innebandyblogg

Rasmus "Ralle" Sundstedt


Hej! Kan man låta bli att skriva namnet Rasmus "Ralle" Sundstedt en dag som denna? Svar nej! Ville skriva ett 15-års kontrakt men "fick" bara 3 år! Herregud, känns ju väldigt bra att han vill stanna då han är en av de bästa spelarna i världen just nu! Helt underbar att titta på då man aldrig vet vad han ska hitta på plus att skotten som bara Sundstedt sätter ger en rysningar!

Hoppas att ledare och folk runt omkring tar åt sig att han vill stanna och ser att ni har gjort någonting oerhört bra! Att få någon att trivas så bra att man är villig att skriva 15-års kontrakt är...obeskrivligt!

Ja det blev tillslut då ytterligare tre år. Var det verkligen för tre år sen Sundstedt kom till Caperiotäby, time flyes!

Caperiotäby vann sin DM-match!

Hm... har glömt bort att skriva detta i de två senaste inläggen men, på förra match var hela Caperiotäby bänken förskjuten, ingen Binge framför mig och fri "foto"-sikt vid målet. Avsiktligt eller inte, eller att Binge bara tröttnade på att lyssna på min kamera, i dont know. Men bra var det iallafall!

Tänkte redovisa min Drömfemma(omg 7) i brist på annat.

Forward:

Magnus Svensson (Warberg), ville ha tillbaka honom efter att jag bytte bort honom förra omgången som var mitt sämsta byte någonsin!

Patrik Hagberg (Caperiotäby), är näst intill alltid med på mål protokollet, ligger alltid högt upp i banan och lurar. Har varit med sen jag gick med i Drömfemman, kommer nog inte byta bort honom på ett bra tag.

Rasmus Sundstedt (Caperiotäby), 10+5p redan och har hittills levererat i varje match och driver hela laget framåt! Har också varit med sen början, kommer inte heller bli bortbytt.

Backar:

Jonas Berggren (Sirius), behövde en ny back, Sirius möter Mora och jag såg att han gjort några poäng. "Bytknappen", klick.

Mathias Mikulski (Caperiotäby), ska ha en offenciv roll i Caperiotäby, stabil, tror inte att han tar på sig några onödiga utvisningar.

Målvakt:

Gunnar Domeij (Umeå City), Umeå möter Balrog, förvisso på bortaplan men jag tror att det är Balrog och Mora som kommer få slåss om att stanna kvar i SSL. Domeij plockar de få skott som kommer att komma.

Så detta är min drömfemma! Var även med i Ingrids serie för omg 7 [Länk]!

TV-match på måndag som vanligt med en troligtvis spännande match! Helsingborg-AIK, jämnt kommer det att bli!

Sitta och titta på liveuppdatering på söndag, Dalen-Caperiotäby! Spännande!

Ha en toppen helg! // Cicciilia


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback