Cicciilias Innebandyblogg

Hovet


En natts grubblande över evenemanget på Hovet ledde till det här:

Jag är lite fundersam över att de satte matcherna så himla sent, med en tidigare matchstart skulle ju fler familjer kunnat komma att titta. Kanske skulle de haft första matchen vid kl. 13 och nästa kl. 16?

Var var marknadsföringen? Ja på ABCs hemsidor och Stockholmsinnebandy förbund, det räcker inte för att locka de personer som inte sitter och luss läser dess hemsidor.

Detta var ju för att fira Stockholmsförbundets 25 års jubileum, vad är typiskt Stockholm? Jo, kollektivtrafiken. Visst kan det ju ha blivit rätt dyrt att få upp någonting nu när man slogs med valrörelsen men enligt SLs hemsida är det ca 700 000 personen som åker kollektivt varje dag, någon borde väl ha nappat.

Om man fortsätter på Stockholms spåret, med kollektivtrafiken tycker jag att det tillkommer en till sak, nämnligen tidningen Metro. Eller varför inte hitta på något med tidningen Mitti eller Stockholm City? Det behöver ju inte vara ett helt uppslag, en kvarts sida någonstans i tidningen hade väl räckt gott och väl.

Radio?

Ungdomslagen hade det väl varit alldeles ypperligt att bjuda in!

Och nej jag påstår inte att jag är någon expert på marknadsföring osv men jag försöker tänka mig var jag själv skulle kunna ha sett reklamen och nappat på den.


Krönika av Danne Bron-Sundbom på Innebandymagazinet.se! [Länk]

Det var ju TV-match idag och AIK vann igen. Denna match var ju dock lite mer underhållande än den man fick se på Hovet!

Pinsamt när man såg "publikbilderna" från Hovet.

Conny Vesterlund skötte sig ju ganska bra måste jag säga, kändes lite stelt i början kanske men det här var ju första sändningen, flöt ju på riktigt bra tillslut. Jag hade nog svimmat både en och två gånger och jag skulle göra jobbet... hm.. eller så hade jag blivit tvärt om, nu är det bara att köra!

Nej det får bli ett kort inlägg, det förra blev ju jättelångt insåg jag, men men.

Ja ni får väl ha det så bra tills vi hörs nästa gång! Ha det bättre än bäst! // Cicciilia!

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Lina

var med och tävla om att bli veckans blogg!



http://liinaengstrom.blogg.se/?tmp=26185617



puss o kram

2010-09-26 @ 19:17:54
URL: http://liinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback