Cicciilias Innebandyblogg

Caperiotäby i topp


Det drar ihop sig för premiär! Bara tisdag, onsdag, torsdag och fredag kvar, sen är det lördagen med stort L! Men jag längtar supermycket till på lördag men jag längtar så mycket mer till hemmapremiären, bara sätta sig på sin plats, sätta ihop kameran, lyssna på Abdel Kader, applådera lite och bara njuta. Åh va det är underbart! Börjar mot Warberg, kan bli ett Halleluja moment eller rena slakten! Men Storvreta först då... senaste två seriematcherna slutade Caperiotäby förlust, hemma med 4-7 och borta 11-4 och sedan finalen med 2-5! Men denna säsong ska det väl bli annorlunda, ni har väl kollat in truppen och ledarstaben!

SSL tränarna har nu tippat utgången av serien och det var Caperiotäby i topp, ja varför inte! Jag menar Caperiotäby är ju där uppe jämnt och nosar! Nej men det kommer gå bra, det känns bra! Ska säsongen 2010/2011 bli säsongen då Caperiotäby vinner sitt första guld?

Såg reklamsnutten för Innebandysändningarna, massor av pyttesnuttar med gröna väggar! Första sändning är på måndagen den 20 september, Falun - AIK! Caperiotäby har för tillfället två inplanerade matcher, matchen mot Pixbo (27/9) och Mora (18/10), båda borta!

I Polish Open vann Sverige, jippi! Men verken Sundbom, Hagberg eller Ramsin spelade i sista matchen, vill Sverige vinna i Finland i december då ska dessa in på planen plus att om de vill vinna stort, kläm in Edlund och Ackevi i truppen, detta är ren och skär fakta.

Jag är lite sugen på en ny blogg design, appropå det, öppnade min blogg i Firefox, den ser ju helt förfärlig ut! Jag ber därför om ursäkt för dess fula utseende till alla Firefox användare! Haha!

Nej men ha det superbra och kom till Hovet på lördag! Ha det bäst! // Cicciilia


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback