Cicciilias Innebandyblogg

Ackevi, Urwäder, Mikulski


Varje onsdag, kl 12.00 publicerar jag mina spelarpresentationer, alltså hur jag uppfattar spelarna! Tar tre spelare åt gången!

Denna omgång:
#19 Ackevi
#21 Urwäder
#23 Mikulski


Ackevi

#19 Ackevi. Allroundspelaren som tagit klivet till att ha blivit en mycketviktig kugge i Caperiotäby. Spelat på backen mestadels. Är som en jobbig, dryg terrier, ligger alltid och hugger. Är en liten retsticka! Motståndarna får sällan tid att varken tänka eller andas. Är även mycket offensiv och snabb vilket gör att han kan lämna backen och sätta lite fart framåt! Fina handleder! Landslaget nästa!




Urwäder

#21 Urwäder. Ojoj, var ska man börja? Fysisk, passningssäker, offensiv, ett skott som är fantastiskt! Tjatade ganska mycket under säsongen på att jag ville ha mer skott bakifrån från just Urwäder! Hans skott är kraftfulla men ändå precisa, kan man begära mer? Sen tycker jag om att han är så fysisk, står inte och viftar med klubban i ett hörn, går på med hela kroppen, inte så lätt att stå kvar som motståndare! Var lite ledsen i ögat när han stack iväg till Schweiz men han kom ju tillbaka! Han hör hemma i Caperiotäby!

Urwäder

Mikulski

#23 Mikulski. Före detta defensiv Storvreta back till en offensiv Caperiotäby back! Det glädjer mig som ni vet! Tyckte att han var otroligt duktig i Uppsala-laget så jag blev väldigt glad när jag fick veta att han skulle gå till Caperiotäby! Ligger alltid nära motståndarna men inte riktigt lika på som tillexempel Urwäder, är mer och petar. Var tyvärr lite frånvarande i slutspelet men jag hoppas verkligen att han stannar i Caperiotäby, länge!

Mikulski

// Cicciilia


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback