Cicciilias Innebandyblogg

Danne Bron Sundstedt


Aloha! Jisses vad det har varit fint väder här i Stockholm! Helt underbart! Mysmys!

Ja det har inträffat ett, ja vi kan väl kalla det ett Halleluja-moment. Danne Bron Sundbom har visat livstecken genom att skriva på Innebandymagazinet! Kanske ska chocka världen och skriva något i bloggen också? *Ler*

Han skrev en ...sammanfattning av finaldagen kan man säga! Välskriven som vanligt! Och många intressanta funderingar och påståenden!

Liten notis, läste för ovanlighetens skull undertexten på "Sammanfattningen".


Danne Bron Sundstedt?

Jag ifrågasätter likt Sundbom, Peter Sjögren, Årets Målvakt? Hur tänkte de nu?

Årets back, Sundstedt? Han har ju inte spelat back så där supermycket! Fast åandra sidan när han väl spelar back så är han otroligt bra! Kvalitet slå väl kvantitet alla dagar i veckan! Grattis!



...Jag vill göra om min header igen... att man aldrig blir nöjd...!

Har fixat lite i "Kategorierna" här på bloggen, tänkte göra det lite lättare att hitta det man söker när man väl går tillbaka!

Haha, läste igenom mina första blogginlägg... ja det var längesen jag skrev dem!

Slutade på en elfteplats i Drömfemman! Så stolt! Haha! Hade dock velat komma topp-tio!

En kortis. Ha den solig och fin påsk!

// Cicciilia♥

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback