Cicciilias Innebandyblogg

Final imorgon


Hej! Vilken ångest man får när man tittar på läsarstatistiken och ser att massor går in och kollar och jag producerar ingenting, inte ett skit rent ut sagt! Nej det känns inte bra!

Låg igår kväll och planerade hur min dag skulle se ut, hur jag skulle hinna fota innan innebandyfinalerna började sändas. Kom sen på att det är lugnt, det är ju bara fredag idag!

Final, jaha, sen 6 långa månader och sen är man igång igen!

Jag har redan laddat klart inför nästa säsong! På foto-sidan i allafall. Har köpt ett nytt objektiv, så fint och förhoppningsvis såå bra! Var ute och testfotade idag, det ser lovande ut vill jag säga! Ska även fota innebandy på söndag. Blir lite upp till bevis då!

Någon som vill köpa mitt gamla objektiv? Maila! Är ett jättebra objektiv men passar inte till fullformatskameror, vilket jag har nu! Det gamla objetivet är en Sigma EF 50-150/2.8!

Final imorgon ja, känslan säger faktiskt Storvreta. Vet inte varför, det bara känns så.  

Damernas final, noll koll.

Men kul för Warberg att de har så pass "nära" till Malmö Arena! Kommer att komma många supportrar! De höjer ju alltid stämningen på läktarna! De gör hela dagen roligare! Stort tack för det!

Mika Kohonen Årets spelare. Vilken överaskning, not! Men det är ju inte oförtjänt!

Känns lite konstigt att missa årets innebandyfest! Men jag kommer sitta nöjd i soffan med en fantastisktgod kopp kaffe i handen! Man får se det positiva med att vara hemma!

Var som sagt ute och fotade idag och jag hittade denna lilla ekorre! Hur söt som helst! Verkade dock inte uppskatta min närvaro specielltmycket när jag kom lite närmare!


Ha den solig helg! // Cicciilia!
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback