Cicciilias Innebandyblogg

Målvakter, Ramsin


Del 1 av spelarpresentationerna! Börjar med the one and only, Ramsin!

Daniel Ramsin

Tibblehallens och hela Sveriges Nr1! En av de viktigaste nycklarna till Caperiotäbys framgång! När han har fått igång sitt flow så är han helt fantastisk! Han tar allt! Fick, som jag skrev i ett tidigare inlägg, mycket skit för att han släppte in så många mål i höstas men backarna kan ju inte lita på att han tar allt alla dagar i veckan trotts att han är så bra. Har ett stort Caperiotäby-hjärta, missat en match sedan 2006! Otroligt! Stabil och en lägsta nivå som är skrämmande hög. Lugnet själv! Är väl ingen man ser hetsigt diskutera domsluten direkt! Han är för mig en spelare som bara ska vara på planen, han är Caperiotäby för mig! Har funnits på planen ända sen jag föll för "de fula ankungarna" som flytt Solna och sökt stöd i den mossgröna hallen i Täby!

Daniel Ramsin

Daniel Ramsin

Ni undrar säkert varför jag inte skrivit någont om Caperitäbys andramålvakt. Jo, han har inte spelat så mycket så jag kan inte skriva någonting om honom för jag har sett för lite av honom! Visst skulle jag säker kunna koka ihop något roligt men det skulle inte vara något som jag skulle kunna stå för! Okej?

Fortsättning följer nästa onsdag kl 12.00!

//Cicciilia♥


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback