Cicciilias Innebandyblogg

Matchens lirare


Hej! Hoppas att alla hade en bra Påsk Afton igår och att alla fick ett ägg... eller två!

Gillek lämnar(äntligen?) AIK, har ju inte varit speciellt bra sen han lämnade Jönköping, faktiskt! Han fick inte igång det i AIK. Varför? Vet inte. Men man kanske kan utnyttja hans kvaliteter bättre i Mullsjö!

Reagerade dock lite på hans uttalande. "Jag ser mig som en komplett spelare och har under de senaste säsongerna i AIK framför allt blivit starkare defensivt."

Rickie Hyvärinen är komplett. Rasmus Sundstedt är komplett, Mika Kohonen är komplett! Gillek, nja.

Tittade på Sverige-Tjeckien igår! Underbart att se Hagberg spela! Helt sjukt att han inte fick spela i VM, blir fortfarande irriterad! Säg en match under senaste säsongen/säsongerna när han inte levererade!? Huh? Nej precis en sån match existerar inte. Så varför fick han inte spela i finalen när det inte hände någonting överhuvudtaget framåt?

Så rätt att han blev matchens spelare, hoppas att den nya staben SER det, och slutar plocka trupper efter att folk kanske kan vara bra att ha men form spelar ingen roll! Låt grabben spela!

Hagberg i Innebandymagazinet! [Länk]

Idag är det Sverige-Finland på TV4! TV4, de är generösa de! Mm...

Jaha, nähe, nu ska jag gå ner till Ekbacken och fota lite, så fint och skönt ute! Underbart! // Cicciilia!
Vitsippa

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback