Cicciilias Innebandyblogg

Olympiatravet... vad roligt



Hallå! Det var längesen. Jag tror att luften gick ur mig med Caperiotäby. Har varit...stillsamt runt mig senste tiden. De senaste två veckorna har bara försvunnit!

Yes, även Hyvärinen är nominerad till Årets Spelare! Den spelaren...såå bra! Blir glad varje gång han trampar in i banan och lossar av ett skott!

Täby hemsida... ni skriver om Sundstedts nominering men inte Hyvärinens...
Nu har ni gjort det! [Länk]

Men apropå hemsidan, såg idag att Täby FC fått in en ny ordförande i styrelsen! Hoppas han forsätter Täby FC bana uppåt! Som sagt, explosionsartat! Jätteroligt!

Ojoj, dagens BOOM! TV4 petar innebandy-finalen för att visa Olympiatravet! För mig är trav ungeför lika spännande som färg som torkar men ändå ser inte jag den där jättebesvikelsen i det hela. Visst har inte alla intresserade TV4Sport men de som är intresserade kommer ju iallafall titta på matchen på ett eller annat sätt. Spelar ingen roll vilken kanal. Men flytten gör ju att man missar väldigt många extratittare. Folk som bara råkar zappa in på just matchen. Så för själva lagen nere i Malmö gör det ingen skillnad men för innebandyn, stor skillnad!

Nu ligger innebandyn-finalen på 2 minuspoäng. Eller...3 minuspoäng.

Har fått tillökning i Caperiotäby-familjen. Trillingar blev det! Kim Johansson, Martin Norling och Anton Spångberg. Allsvenskans bästa trio måtro? Ser ut så i Allsvanskans- poängliga iallafall! Har haft noll- koll på Allsvanskan! Har bara hållit tummarna för TT!

Haha nya foto-offer!

Grattis TT och tack för ännu en borta-match man kan gå på!

Vaara tar över herr-landslaget, vilket kvitto damlandslaget får på att de är mindre värda i landslags-sammanhang! Riktigt fult! Och hela förloppet verkar så... knäppt? Och sen kan man bara instämma på alla funderingar Ingrid haft om landslaget!


Fick en förfrågan av "anna" om jag inte kunde göra en "presentation" av alla spelare med lite bilder och sådär! Absolut kan jag göra det! Sitter och funderar på hur jag ska göra, tror att jag får dela upp laget och göra presentationer i positionsordning. så först målvakterna, sen backarna och sen får nog forwardsen dela upp sig... ni är så måååånga!

Så nu vet ni vad som är på gång!

Jag har för mig själv sagt att jag aldrig ska publicera en bild två gånger på bloggen för att dels ge mig själv en utmanning och och för att ni inte ska behöva se en bild två gånger. Blir dock jobbigt när man ska lägga ut lite gamla bilder eftersom jag redan tagit ut de jag tycker har blivit bäst! Lite krokben på mig själv!

Hm... vill köpa ett nytt objektiv till kameran. Alltid.

Innebandyabstinens lär bli de närmasta 6 månadernas tillstånd.

Ha det bäst! // Cicciilia



© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback