Cicciilias Innebandyblogg

Säsong 2010/11...slut


Ja då var säsongen 2010/11 över!

Storvreta mästare igen! Får tacka sig själva...och domarna. Vilket sammarbete! Nej men skämt åsido! Men 2-4a(?) målet kan ju diskuteras. De skulle ha blåst frislag till Warberg i situationen innan, det kan man inte förneka, hur mycket man är vill! Hade ju blivit en helt annan matchbild! Hatar när det är såpass stora saker som kan avgöra som ett mål som inte är regelrätt. Brukar vara en relativt bra förlorare men när det avgörs på" domartabbar, missar, vad man nu vill kalla det" så blir jag lite grinig faktiskt! Men allt händer av någon anledning!

Grattis Storvreta till Guldet! Jag menar det!

Magkänslan hade rätt!

Men nästa år får ni ge er!;)

Tack Warberg! Ni gör en fantastisk match! Och fansen, stöttar laget alla dagar i veckan! Skulle vilja åka ner till
Sparbankshallen bara för att få känna på stämningen!

Men vilken match man fick se! Helt underbart! Det är sådär innebandy ska vara! Helt underbart! Olympiatravet...Haha!

Straffarna måste bort! Det är ju mer givande att singla slant om vinsten! Man ska spela om vinsten, spelar ingen roll om sudden varar i 30 sekunder eller 30 minuter. Ingen straffläggning!

Många profiler som lämnar innebandyn! Bult och Canerstam t.ex. Väntar ju även på ett beslut från Caperiotäbys Sundbom. MC, Kranberg och Fischerström är tre herrar till som lämnar. Som kommer saknas. Innebandyn behöver profiler! 

Det sköna med kommande säsong är att det inte är något VM. Inget uppehåll. Skönt.

Apropå landslaget spelas det ju landskamp nästa helg i Linköping! Den matchen sänds på TV4!

Skulle vilja veta tittarsiffran från dagens match.

Imorgon blir det innebandytittandes i Åkersberga Sporthall! 13.30 börjar Täby FC P97s match! Kom och titta vet ja!

Ha en fin sommar! Men vi lär höras innan dess! Har ju mina spelar presentationer kvar att publicera! // Cicciilia!


 

 

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett engelsk-språkigt tv-program? Äger du ett husdjur som varit med i någon tv-reklam? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-19 @ 14:58:02
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Skrivet av: Smsa Låna

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-19 @ 02:18:38
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback