Cicciilias Innebandyblogg

De Två Balrogerna


På riktigt! Vem försökte ta livet av mig? Bara slänga upp såna nyheter på hemsidan! Är som gjort för att man ska sätta kaffet i halsen!!!...Dog inte, men brännskador på tungan fixade du! Borde haft en varningstext innan, "svälj kaffet och släpp koppen innan du läser denna nyhet". Kan jag stämma dig nu? *Ler*

Hagert och Kari

Kari och Hagert byter telefonnummer med varandra?

Jaha en Hagert och en Karlsson in i Caperiotäby-truppen! Hmm...tycker inte om Balrog, ännu mindre Balrog-spelare, meeeeen nu är de ju Caperiotäby-spelare, och de tycker jag ju om!

Hagert

Har haft lite agg mot den ena, han som lägger sig bara man tittar på honom, hoppas att han inte fortsätter med det.

Karlsson

Men vad ska man säga, de är båda riktigt bra spelare och att ha spelat i Balrog har man kanske inte fått vissa sina bästa sidor, iallafall inte till fullo. Har ju inte gått speciellt bra för klubben. 

Gud va jag svamlar idag...

Hm... Storvreta förlänger inte med Pettersson och han är förvånad? Jag har mycketsvårt att tro att han ligger bakom Storvretas guld, faktiskt. Laget (vissa mer eller mindre men det är en annan diskussion) och Brottman, har tagit guld. Pettersson var ju assisterande inför säsongen men när den tänkta huvudtränaren slutade fick Pettersson ta över positionen, mer än så är det inte, kanske elakt som bara den att kalla honom nödlösning...men det lite kändes så. Nej, Go Brottman!

Bitch, jag vet, jag har den sidan också.

Fischerström blir assisterandetränare i AIK, underbart! Han har fortfarande mycket att ge!

Just det, för er som missade detta så blev Hagberg intervjuad efter WC förra helgen![Länk]

Glöm inte att ta emot livet med öppna armar!  // Cicciilia♥
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback