Cicciilias Innebandyblogg

AIK-Caperiotäby


Hej!

Nu är jag redo att skriva, eller jag har äntligen tid att skriva kanske man ska säga!

Först så tog det en stund för oss att hitta hallen, gick efter Berras mobil, sa att vi skulle gå vänster, skulle gått höger! Men måste ta på mig lite cred, var jag som tittade på kartan och sa -Men vi ska ju till andra sidan tågspåret!, kartläsare Nr1 det är jag det! Självutnämnd dessutom!

Jag matchen var väl som det brukar vara mellan Caperiotäby och AIK, krigszon? Nej men det var inga mjuka tag!

Och sedan, det årliga disskusionen, vad var det för tröjor de hade på sig? Håller tummarna för att det inte är matchsstället... Inte en gnutta blått på tröjorna. Hm...fnys...

Men ja, Caperiotäby förlorade matchen efter straffar! Jaha, gå vidare.

Filmade straffarna. Kommer upp snart.

Vad har hänt med Ack(?)evis tröja?

Lägger upp text imorgon kväll!


















Felstavat?

// Cicciilia
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback