Cicciilias Innebandyblogg

En vecka och jag är hel igen


Om en vecka, en endaste liten vecka är jag hel igen, då har jag efter fem långa månader äntligen fått lite innebandy att titta på! Nästa söndag är det alltså dags!!! Är en minicup i Hässelbyhallen den 21/8!

Så här ser spelprogramet ut! 

10:00 Hässelby SK-Duvbo IK
11:30 Caperiotäby-Bele/Barkarby
13:00 Bele/Barkarby-Hässelby SK
14:30 Caperiotäby-Duvbo IK
16:00 Duvbo IK-Bele/Barkarby
17:30 Hässelby SK-Caperiotäby

En heldag med innebandy!

Måste slänga iväg en beställning till Scandinavian Photo! Det blir imorgon det! [CHECK!]

Ska försöka uppdatera så gott jag kan på söndag, få ut alla resultat och mål/assist här på bloggen!

*

Så jag har längtat, det har jag verkligen! Som sagt, man är liksom inte hel utan innebandyn!
Herregud vad jag inte skulle vilja träffa mig själv på lördag, kommer att vara helt uppåt väggarna, och prata oavbrutet!

Täby FC H2 är nummera H1! Jätteroligt, verkligen! Har redan spanat in spelprogramet, hoppas att de inte krockar med Caperiotäbys matchtider. Vill se så mycket innebandy jag bara hinner!

Och det kommer hända grejer med bloggen, snart, men vad kan jag inte berätta exakt just nu. Men snart.

Och vad hände med AIK i Czech Open? Magplask?

Hm... när drar Drömfemman igång, eller ja jag fattar att det är till säsongstart men när kommer man in på sidan liksom! Det börjar bli dags att smida planer!

Nej nu jäklar taggar vi som "bara den" och så ses vi på söndag helt överlyckliga och bara bubblar av innebandyglädje! // Cicciilia!


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback