Cicciilias Innebandyblogg

Snart...


Hej hej!

Seg, jag vet, men Caperiotäby vann, som väntat, Enghav Cup! Jippi! Skönt! Får väl inget bragdguld för det men en vinst är ju ändå en vinst! Och Edlund har ju sagt att de ska vinna allt de ställer upp i!
Jättebra rapporterat där ifrån också!

Måste säga att jag älskar bilden[Länk], så fel men ändå så rätt!

All Star Team Enghav Cup 2011

Målvakt: Mats Fagerberg, FBC Lerum
Högerback: Mathias Hagerth, Caperiotäby FC
Vänsterback: Rasmus Sundstedt, Caperiotäby FC

Center: Mattias Österdahl, Karlstad IB
Högerforward: Tobias Lindström, Salems IF
Vänsterforward: Kristoffer Svensson, Caperiotäby FC

Underbart! Att Sundstedt kom in i AllStar gör väl ingen förvåndad direkt. De andra två inte lika väntade men possitivt är det absolut! 

Jisses nu är den 21 Augusti snart här och det betyder en tripp till Hässelbyhallen(tider?)! Kan inte fatta att det redan är Augusti, tittade frågande när jag såg alla kräftor på Ica. -Kräftor äter men ju när sommaren börjar lida mot sitt slut, ja just det, snart där! Ja men 18 dagar dit, inte mycket det!

Samtidigt som jag tycker om sommaren så måste jag erkänna att jag längtar lite till hösten. Ni vet när man går ut med halsduken upp till öronen och det är krispig kyla i luften och frosten ligger vit på marken i fina kristaller och solen spricker fram och värmer kinderna och träden är helt otroligt vackra med sina färgglada bladverk! Det är mysigt.

Men än är vi inte där!



Har äntligen köpt en ny mobil, avlivat min gamla tegelsten, och vad betyder detta då för er? Jo att jag kan blogga redan på vägen hem från matcherna dvs att ni kommer få inläggen snabbare! Bra va! Och efter borta matcherna i Uppsala har jag ju hur mycket tid på mig som helst att bli klar!

Ja det var allt för denna gången! Ha det bättre än bäst! // Cicciilia!

 

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback