Cicciilias Innebandyblogg

Äntligen


Hallå!

Satt och håll tummarna för Umeå City mot Storvreta, gick nästan vägen! 9-10SD.

Jaha, Sibf har (äntligen) beslutat att inte förlänga med Göransson. Som sagt ett måste då han faktiskt fick två chanser och mísslyckades båda gångerna. Guld är allt som betyder något i just VM. Så är det bara och så ska det vara för Sverige. Ljumet på vissa spelare som var med och match coachingen var väl nästintill obefintlig. Något var tvunget att göras och detta tror jag är den enda lösingen. Nytänkande coacher, aktiv matchcoaching om det går åt skogen.

Men det är väldigt lätt att vara efterklok...

Usch för Mullsjö, 4-4.

Vilka målkalas det var idag, 69 mål på 5 matcher.

BLÄ, 5-4SD till Mullsjö.................................................................................................................Seriöst.

Balrog hemma på fredag, det ser ju lovande ut...

Är det bara jag eller är innebandysajten snabbare än innebandymagazinet på att få upp info?

Skulle beställa min nya kamera i fredags men jag hade tänkt att beställa den på netonnet men de är ju tydligen påväg att gå i konkurs så då var jag tvungen att byta köp ställe. Sökte på vad andra sagt om olika butiker osv. vissa sa att de var jättenöjda med servicen och vissa var supermissnöjda och de pratade om samma butiker. Gaahh! Helt omöjligt att komma fram till något. Någon som har någon favorit affär vad gäller kameror???

Haha, tog den här bilden i matchen mot Falun. Vet inte hur många gånger man bara velat skrika -VÄND ER OM!!!! Vem är det som skriker till vem på denna bilden? Underbart! Har go lust att sätta in en pratbubbla!


Ha det bättre än bäst och ta hand om varandra! // Cicciilia!
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: E

Hej tänkte bara fråga vad du har för kamera, blir jättebra bilder!

2011-03-01 @ 21:18:24
Skrivet av: Cicciilia

Tack så jättemycket! Just nu fotar jag med en Canon 450D!

2011-03-02 @ 21:14:08
URL: http://cicciilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback