Cicciilias Innebandyblogg

Eriksdalshallen och kalufsklippning


Hejsan alla fina!

Imorgon är det innebandy som gäller, DM-finaler i Eriksdalshallen! Jippi! Har innebandy abstinens, ganska mycket också! Hoppas att det blir en trevlig historia! Kommer såklart vara där och kameran är redan ner packad i väskan! Dock har jag klipptid imorgon(alla antecknar!) som jag vet inte om jag hinner se dam-matchen, blä!

Älvsjö-Caperiotäby. Älvsjö, MCs nya klubb!

Finnkampen i helgen och det gick superbra! Japp och spelarna i truppen var i form, därav resultatet? Dock så saknade jag lite spelare, såklart! (Tänkte skriva "men men" men så kände jag att jag skriver det väldigt ofta).

Känns väldigt konstigt när hela SSL står still, när det är uppehåll så blir det verkligen tyst! Dock så har väl denna landslagssamling satt igång lite saker, pratar förstås om matchcoacherna i herrlandslaget!

Är verkligen Karlberg rätt man för jobbet? Känns väldigt "lättmjölk".

Ni vet ju redan vem jag tycker ska vara matchcoach! Binge, alla dagar i veckan! Total fingertoppskänsla och verkar ha ett driv att aldrig nöja sig med förlust men inte heller tycka att oavgjort är bra! Modet att våga chansa och tro på sina grabbar till hundra procent! Jag menar, vem tar ut målvakten när det är SD och man spelar med en kille mindre, bara Caperiotäby med Binge i spetsen! Samtidigt som han aldrig "låser" en spelare, kreativitet men med några få linjer! En matchcoach helt enkelt!

Har även varit förslag på Gunnarzon! Gunnarzon + Binge=sant?

Nog om det för stunden.

Nya innebandysajten har vekligen satt igång Innebandymagazinet, det märks verkligen. Roligt!

... Snart, snart ska en Canon Mark 5D bli min! Jag skulle verkligen vilja klicka på "köp-knappen" nu men...snart!

Ja så glöm inte att komma till Eriksdalshallen imorgon då, kl 18.30 , Dam-finalen, Täby -DIF. Herrmatchen börjar kl 20.30!

Varm Choklad

Jag funderar och fnular.... det är slutspel snart....hm...man kanske ska hitta på något bus.

Sov gott! // Cicciilia!
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback