Cicciilias Innebandyblogg

Fredag igen


Vilket sego jag är! En ny femma ska ju publiceras idag.

Forwards: J. Canerstam(AIK), P. Hagberg(Caperiotäby), R. Sundstedt(Caperiotäby). 

Backar: K. Hadelund(Warberg) och M. Larsson(Warberg).

Målvakt: V. Klintsten(Storvreta)

Jobbig och svår omgång.

Ja då var det fredag igen! Helt galet vilken seg vecka det varit! Något annat som var helt galet var all snö som kom inatt, jag menar hur mycket kan det komma? Hade blåst in vid framsidan så att mina ben försvann i snön! Men det är mysigt om man inte ska ut!

Innebandy.se har lagt ut en intervju med Danne Bron-Sundbom! [Länk dit

Match på måndag! Caperiotäby-Dalen, Tibblehallen 19.15. Är ju TV-match men det är ju såklart roligare att vara på plats så lämna soffan och sätt dig på plaststolarna istället! Boka biljetter på Caperiotäbys hemsida! [Länk]

Kortis! Ha det gott! // Cicciilia!

 
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback