Cicciilias Innebandyblogg

Sunday night


Hej!

Har haft en lugn och skön helg måste jag säga, var helt ensam hemma igår och vad gör man då, jo man ockuperar datorn och sitter framför Photoshop! Gjorde Postit-lappar och Avatarer, mycket givande. Väldigt lärorikt måste jag säga! Så avslappnande att försvinna i den världen!

Men vilken skit omgång på drömfemman! Blä va sur jag är...blev! Men det är ju match imorgon och det är ju dagen innan match jag är som gladast(i min match-cykel)! Batteriet är laddat, minneskortet är tömt! Bara att köra! 

Var väl ändå inga överaskningar i matcherna idag, kanske att Mullsjö vek ner sig så totalt, trodde de var bättre. Men åandra sidan, hur många matcher har jag sett dem spela... typ 3. Skenet har väl bedragit mig.

Och med detta sagt, kom på matchen imorgon! Och kan ni inte, titta på TV4Sport iallafall! 

(Vilket nödvändigt inlägg det blev ikväll. On fire!)

Snart kommer våren, håll ut! Ha det gott! // Cicciilia!



© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback