Cicciilias Innebandyblogg

20110113


Drömfemman omgång 16.

Målvakt: M. Rudeström(Dalen). Ny målvakt, Viktor Klintsten(Storvreta)
Uppdatering: Ingrid tipsade mig om att Rudeström är utlånad och kommer förmodligen inte stå då. Därför har jag bytt målvakt!

Backar: L-G. Nilsson (Pixbo), Y. Nordin(Dalen).

Forwards: A. Antener(AIK), P.Hagberg(Caperiotäby), J. Edlund(Caperiotäby).
.
Oj, vilket kort och koncist inlägg! Ska jag verkligen ha vitt i Menyn och inlägget? Btw...

That´s it! Ha det bäst!
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Ingrid

Rude är utlånad till Sandåkern i Allsvenskan. Hörna är den som mest troligt står i derbyt... (gissar jag). Vet inte vad som händer när man väljer en målvakt som är utlånad... lär ju inte bli minuspoäng iaf:)

Lycka till med din drömfemma, min går inget vidare. Har flyttat om lite nu...

2011-01-14 @ 11:18:16
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback