Cicciilias Innebandyblogg

Drömfemman omg 18


Fick lite panik när jag insåg att nya omgången av Drömfemman börjar idag kl 15.59 men när jag tittade på min femma var jag ganska nöjd och behöll alla spelare förutom en!

Forwards: J. Canerstam(Warberg), P. Hagberg(Caperiotäby), R. Sundstedt(Caperiotäby). 

Backar: L-G Nilsson(Pixbo) och M. Larsson(Warberg).

Målvakt: D. Ramsin(Caperiotäby)

Byte ut Klintsten till Ramsin. Caperiotäby möter Mora som Caperiotäby ska slå alla dagar i veckan och Caperio kommer från en sur förlust mot AIK, tror inte Mora kommer få det lätt! Och sen är gjorde ju Ramsin en bra insatts mot AIK! Där av valet!

Blir att hålla koll på alla match uppdateringar idag och sen är det ju handboll kl 18, hoppas att det blir en bra kväll!

Säger det igen, Caperiotäby matchen som spelas på tisdagen den 25/1 i Tibblehallen, då man möter Mora, är det FRI ENTRÉ så det är bara att lyfta på arslet och pallra sig dit!

Ha det bättre än bäst! // Cicciilia!
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback