Cicciilias Innebandyblogg

Nya gamla


Åh, nya gamla kommer till Caperiotäby! Måwe och Kamerer, än så länge. Undrar om det kommer fler? Trevligt att ha dem tillbaka!

Hur går det med Jugga, han har ju varit borta hur länge som helst! Långtidsskadad står det på hemsidan. Går det framåt, bakåt eller står det still?

Drömfemman omgång 19, oj oj.

Forwards: K. Nilsson(AIK), P. Hagberg(Caperiotäby), R. Sundstedt(Caperiotäby). 

Backar: L-G Nilsson(Pixbo) och M. Larsson(Warberg).

Målvakt: P. Jansson(AIK)

Och jag kommer inte till Uppsala på SÖNDAG och tittar på Siruis-Caperiotäby, blä så jobbigt, men åandra sidan har jag det säkert bra ändå. Ska till Härjedalen och åka lite snowboard, myspys! Och jag kommer missa DM-semifinalen, Hammarby-Caperiotäby som spelas den 3/2 tror jag det var, 20.30 i Eriksdalshallen.

Men LiveMatch finns ju.;)

På Unt är det liveuppdatering! Länk finns här!

Vill bara tacka för den feedback jag får, både positivt och negativt! Kritik är till för att man ska lära sig. Och ja, jag försöker vara så självkritiskt som jag bara kan men ibland missar man saker ändå, saker som man inte tänker på! Och ni ser ju inläggen med andra ögon! NI är viktiga för mig, för utan er läsare hade inte bloggandet känts så roligt och jag hade förmodligen inte lagt speciellt mycket tid på det! Tack! FlowerPower till er!



Handboll ikväll, sjukt nervös.

Kommer säkert uppdatera igen, är lite stressad!

Uppdatering: Vad är det här nu då? Alltså dels, vilken kopiering av Warberg det är, men sen också, är de ju otroligt..ehm...de är inte så fina. Tyckte att det räckte och blev över med ett "neon"lag. Sen är ju den stora frågan, hur bra gör sig tröjorna på bild i Tibblehallen?

Tv-match på måndag, Falun-Storvreta. Tror Storvreta vinner men Falun är ju ett lag som kan ställa till det för alla lag! Roligt att TV-matcherna börjar igen!

Apropå TV-matcher, är det någon i innebandyvärlden som saknar Marika under sändningarna?

Ha en underbar helg!

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Ingrid

Läste det där med stavfelen. Äh, dina bloggar duger mer än väl!

Du, om du vill följa matchen på måndag rekomenderar jag att gå in på unt.se, de ger alltid KANON BRA liverapporter. Behövder du länk?

Trevig helg!

2011-01-29 @ 00:09:16
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Skrivet av: Cicciilia

Ja, det är bara göra så gott man kan, bara att försöka! Och Tack! Hm.. har faktiskist inte haft en tanke på unt! Tar gärna en länk! Trevlig helg du med!

2011-01-29 @ 11:18:24
URL: http://cicciilia.blogg.se/
Skrivet av: mister micke

Fortsätt på samma vis som du gjort. Jag håller med dig till 100% att kritik är till för att lära sig. Men att börja jaga efter stavningskontroll när inte ens tidningarna som tjänar pengar till och med skriver fel. För mig är huvudsaken att innehållet är intressant. Du är inte ensam om att stava fel. Jag själv fick klagomål om stavningen när jag började.



Trevlig helg från en som ser en innebandyblogg som en innebandyblogg och inte som ett svenska prov. Småfel gör nog även dem som kritiserar också.

2011-01-29 @ 12:18:34
URL: http://mistermicke1988.blogspot.com/
Skrivet av: Anette

Hej

CaperioTäby spelar på söndag borta mot Sirius enl innebandymagasinet inte måndag som du skrev Vet inte om jag kommer att åka för Angelica jobbar Tråkigt att åka själv Vi får se hur det blir Ha en trevlig lördagkväll annars så ses vi på nästa hemma match Anette

2011-01-29 @ 19:46:38
Skrivet av: Cicciilia

Anette: Haha,jag var helt säker på att 30:e var på måndag! Tack för rättningen! Jo det är inte så kul att åka på match själv! Trevlig helg, ses som sagt nästa hemma match!

2011-01-29 @ 21:43:50
URL: http://cicciilia.blogg.se/
Skrivet av: Cicciilia

Mister Micke: Tack, för alla fina orden! (Från innebandybloggen, inte svenska provet!;)) Kämpar på! Ha en trevlig helg du med!

2011-01-29 @ 21:47:51
URL: http://cicciilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback