Cicciilias Innebandyblogg

Söndag


Men vad hände? På riktigt, 1-4 till 4-4 på vadå, två minuter? Ojoj, samma dip som man hade i matchen mot AIK! Jobbigt! Och så var det sandlåda i kommentarsfältet på LiveUppd. sidan. Så segt!  

Hur kommer det sig att man denna säsong dippar i sista perioden och förra säsongen i första?

Varken Ramsin eller Hyvärinen spelade idag.
Snälla säg att det inte är skador!

Enström gjorde tydligen en supermatch, av kommentarer och matchbetygen på Innebandymagazinet att döma! Kul!

Hur skit kan det gå på drömfemman då? Ingen Jansson i mål, Larsson gjorde ingenting uppe i Umeå, var han ens med? L-G Nilsson, var han med och spelade idag? Nej! Sugomgång rent ut sagt. Bara K.Nilsson, Hagberg och Sundstedt som fixade lite poäng till mig!

Ja men jaha, DM-semi på torsdag, sämst att jag missar den men jag hoppas verkligen att Caperiotäby vinner så jag kan titta på finlen iallafall!

Jag har verkligen inget vettigt att skriva! Brukar ju ha en hel match att fixa med på söndagar men idag, nada! Såå tråkigt. 

Uppdatering: Inne på Drömfemman har de skapat en widget så man kan "klistra" in sin femma i inläggen! Supersmart! och den är lätt att ändra vid behov! Ska definitivt provas när det blir dags att publicera nästa femma!

Imorgon är det första dagen ute i backen, ska bli hyfsat klart väder! Hoppas att jag inte glömt bort hur man åker, haha vore extremt jobbigt om jag hade det. Skulle nog inte palla lära mig igen!

Nej vafasen, god natt! //Cicciilia!
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback