Cicciilias Innebandyblogg

Storvinst i Varberg?


Jag är så glad men det visste ni väl redan?! Oj oj, storvinst borta mot Warberg, det händer sällan! Visst, en vinst men med så många mål, nja!

Åh va jag hade velat vara där och bara titta och fota!

Sundstedt gjorde tydligen en galetbra "comeback", har ju inte varit med på de senaste tre matcherna och sen *boom*, 3+1p! Typiskt är det väl att jag tog bort honom från min Drömfemma! Men det blev ju en Caperiotäby vinst och det är ju det som räknas!

Binge på Innebandymagazinet! [Länk]
Betygen, Warberg-Caperiotäby! [Länk]
Rasums Sundstedt i Expressen! [Länk]

Det roliga är att Binge säger i intervjun att "Hela backlinjen var helt grym.", om Binge säger så så är de verkligen bra men ändå har backarna fått max 3:a i betyg av Innebandymagazinet.

Rickie Hyvärinen har tagit tillbaka sin topp-placering i poängligan!

Alla mål finns att ses på Warbergs Youtube-kanal! [Länk]
Tror även att det kommer upp intervjuer inom kort!

Gud vad jag tycker synd om Linköping, hade ledningen med en sekund, EN sekund, kvar av matchen och sen kvitterade FCH och de vann även i sudden! Surt sa räven!

Nu är det bara att ladda om och sedan ta sig an AIK på fredag! Ha det! // Cicciilia!
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback