Cicciilias Innebandyblogg

SSL-möten


Vilket värdelöst väder det är här i Stockholm idag, regn och slask men även halt som fan rent ut sagt! Men men, vad gör det när man ska sitta inne och kura och titta på liveuppdateringar hela dagen?! Nada!

Ja Caperiotäby har match om några få timmar nere i Sparbankshallen, nervös är väl tillståndet på mig!

Men man kan följa matchens gång inne på innebandy.se och veckansmatcher eller/och inne på Everysport!

Det är fyra SSL-möten idag,
Warberg-Caperiotäby
Pixbo-Mora
Umeå City-Dalen Ume-derby!
Helsingborg-Linköping

Umeå-Dalen-matchen skulle jag vilja se, det är ju derby, måste bli spännande!

Vad hände med Micke Karlsson, 3+2p!?

Var ett annat derby igår, Storvreta-Sirius med Storvreta vinst!

Har lämnat över kameran till en nära vän i veckan, jobbigt att inte ha kameran hemma. Men det blir ett kärt återseende på fredag kväll! Åh vad jag längtar! Men en match i taget.

Har ändrat blogg-designen som jag hoppas att ni ser, om inte tryck på F5! Men jag vet inte... den kanske känns lite bebis!? Jag vet inte!

Hörs väl sen efter matchen eller något! Håller tummarna för Caperiotäby! Ha det! // Cicciilia!
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback