Cicciilias Innebandyblogg

Första inlägget 2011


Hej, nu är det nytt år man kan fylla med roligt händelser! Men vilket snökaos det var på nyårsafton, 2 dm snö, bara så där!

Match idag mot City, vinst med 10-7! Nice!

Läste betygen på Innebandymagazinet.se och mitt ibland Forwardsen hittar man Ackevi, vilket man gjorde förra matchen också! Haha! Jaha, nu är han forward alltså! Caperiotäby, det positionslösalaget, i positiv mening! Men visst är iochförsig Ackevi en allroundspelare!

Var är Rasmus Sundstedt???? Varför var han inte med????

Och Vips* så ligger Caperiotäby fyra i tabellen!

Julläsning på Innebandymagazinets hemsida med intervju med Dane Bron-Sundbom, har tidigare kunnats läsas i Innebandymagazinet! [Länk]

Jag antar att Ingrid kommer att skriva lite om matchen så jag kan ju slussa vidare till henne, vare sig hon skriver om den eller inte![Länk]

På torsdag blir det alltså utflykt till Uppsala om väder och SJ tillåter!
Hm... de senaste tre gångerna jag åkt på match i Uppsala har jag blivit sjuk och fått feber, intressant.

Imorgon är det en efterlängtad TV-match, man saknar verkligen den när det faktiskt inte sänds något! Som sagt, Storvreta-Warberg. Sänds på TV4-Sport, kl 19.05!

Ses i Uppsala? Ha det bäst! // Cicciilia

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Ingrid i Umeå

Klart jag har skrivit om matchen:)

2011-01-02 @ 23:33:30
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Skrivet av: Ingrid i Umeå

Har redan skrivit:)

2011-01-02 @ 23:34:48
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Skrivet av: Oops

spam av mig:). Blogg.se är verkligen instabilt vissa dagar /Ingrid

2011-01-02 @ 23:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback