Cicciilias Innebandyblogg

Inte långt kvar


Åh vad det är spännande i handbolls-VM, helt underbart!

Jaja, jag satt och kollade på LiveUppdateringen och tänkte att jag skulle kolla lite grejor och då insåg jag att det är inte många matcher kvar i serien. 9 matcher kvar för Caperiotäby! 5 hemma och 4:a borta! 27p att plocka! Eller ja det är ju inte klart om någon vecka eller så men det känns inte som att det var så längesen som man hade total innebandyabstinens, hoppade i soffan och klättrade på väggarna!

Resterande matcher.

Omg 18 Mora (Hemma)
Omg 19 Sirius (Borta)
Omg 20 Dalen (Hemma)
Omg 21 Linköping (Borta)
Omg 22 Falun (Hemma)
Omg 23 Mullsjö (Borta)
Omg 24 Balrog (Hemma)
Omg 25 Helsingborg (Borta)
Omg 26 Umeå City (Hemma)

Caperiotäby kan ta nio segrar, det tvivlar jag inte en sekund på, men de måste spela så bra som de har gjort de senaste tre matcherna!

Om Caperiotäby vinner resterande matcher så får de sammanlagt 55p, det skulle förra året räckt till en fjärdeplats. Caperiotäby älskar ju vara på parketten så de hade behövt hemmafördel i slutspelet, för ja, Caperiotäby kommer spela slutspel! Men det är bara att ta en match i taget! Plus att det är ju i slutspelet som Caperiotäby lever och mår bäst! Bara att ta sig dit och sen är alla nere på noll igen!

Vilka stora siffror det blev i dagens matcher och jag tror att det kommer fortsätta så, AIK-Balrog och Caperiotäby-Mora.

Kan ingen i Mora köpa ut en Mora-bulle till mig, vore superschysst! Mohaha!



Nej nu är det dags att sova, ska upp tidigt imorgon bitti! Ha det! // Cicciilia!
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Ingrid

Såg din kommentar först idag. vet inte hur blogg.se funkade i helgen... TRÖGT iaf.

-Hoppas din Drömfemma gick bättre än min.

-Vågar man gratulera till poäng mot AIK? :)



Ha det gott så läses vi:)

2011-01-24 @ 11:01:12
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback