Cicciilias Innebandyblogg

Försäsongen


Hej!

Tittade på matchfliken, ja, där har ni väl schemat för mig kan man säga!

Juli
29/7 Enghav Cup

Augusti
Sön 21/8 Hässelbyhallen Hässelby-CTFC
Sön 21/8 Hässelbyhallen Bele-CTFC
Sön 21/8 Hässelbyhallen Duvbo-CTFC

Fre 26/8 19.30 Tumba(?) Caperiotäby-AIK

September
Fre 9/9 Tibblehallen CTFC-FBC Uppsala
Lör 10/9 Tibblehallen CTFC-Balrog
Sön 11/9 Tibblehallen CTFC-T/T
Fre 16/9 19.00 Tibblehallen CTFC-Looviisan Tor (Finland)

Ungefär iallafall, blir ju ganska många matcher efter Enghav så jag känner att mitt behov inte är jättestort över att åka ner dit, faktiskt. Är ju faktiskt 8 matcher efter Enghav! Åh söndagen den 21/8 ser ju ut att bli rolig, tre matcher! Måste köpa två minneskort extra till kameran, annars kommer det inte räcka, kanske ett batteri också! Roligt! Och sen blir det nog en fin helg sedan, innebandy fredag, lördag och söndag! Myyyyyyys!

Hoppas att Looviisan Tor är "trevligare" än Classic. Men de kan väl knappast vara värre?

Och varför spelas CTFC-AIK i Tumba av alla platser på jorden?

Jaja, mycket matcher blir det och det tackar jag inte nej till! Glad Cicci!

Såg att Markus Berglund är tillbaka som fystränare! Roligt! Välkommen tillbaka!

Gafvelin står dock inte med under "Ledare"? Jaha...?

Ja det var allt jag ville säga! Hörs på onsdag om inte tidigare! Ha det bäst! // Cicciilia

 
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback