Cicciilias Innebandyblogg

Midsommar


Halooj!

Nej det kommer inte några spelarpresentationer idag, jag hinner verkligen inte! Hur är det möjligt, från ingenting till att allting händer samtidigt! 

Men såg ett roligt inlägg på Innebandysajten! Allgulander tränare i Duvbo! Naw!!! [Länk]

Och sen hittade jag en till, [Länk]!

Och en till, [Länk], nu vet vi varför det var i Tumba av alla ställen! I see!

Växjö värvar Linus Jämtdal! Jisses va roligt! Kommer bli jättebra, det är jag helt övertygad om!

Och kommentaren "Växjö Vipers beskriver sin tunga värvning som den bästa spelaren som spelat i Växjö sedan Niklas Jihdes tid.", Niklas Jihde... det är stort! [Länk]

Jaha, då var det midsommar då, eller ja, snart! Jag ska lämna Stockholm i några dagar och leta mig in i de djupaste dalaskogarna, jag ska hem kan man säga. Ska åka till Mora och mysa! Längtar så mycket, har inte varit där på ett år! Upp till myggen!



Ha en toppen Midsommar! // Cicciilia♥
 
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: JoHanna M

jätte fina bilder

2011-08-20 @ 12:45:59
Skrivet av: Cicciilia

Tackar!:)

2011-08-20 @ 12:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback